פעולה

מסע ,אתה יודע איפה הוא מתחיל אבל לא איפה יגמר. למסע אמיתי אין סוף.

הוא נצחי, אם תשאלו אותי.

אני מתעדת את המסע שלי. פה בבלוג שלי.

מי שעוקב אחריי יודע.

אתמול יצאתי לפעולה. מציידת הפכתי לניצודה. היפוך תפקידים מעניין ומתבקש.

הרחוב הוא החלל, הציורים מרכיבים את התערוכה וכולנו הצופים.

אני עברתי צד. מפאסיביות של צופה לאקטיביות חלקית אך פעילה.

נפגשנו ברחוב מואר להפליא, לא בסימטה חשוכה. בשעה סבירה לחלוטין.

יצאנו לשוטט ברחובות העיר, למצוא מקום לאייקון.

אייקון הוא מבית היוצר של מוות לאמנות העכשווית. אייקון הוא אייקון. אמיתי. ממשי.

אני קצת פחדתי. שלא יתפסו אותנו.

נרגעתי ככל שהמשכנו, והרחובות התרוקנו.

הגענו לחניון גדול ומצאנו בו גומחה .

גומחה שטובה ממנה לא יכלה להימצא עבור אייקון.

מל"ע (מוות לאמנות העכשווית) שאל : יונק או ציפור?

בחרתי בציפור והוא התחיל לעבוד.

אייקון נמצא עכשיו במקום שהכי מתאים לו.

כמו בפתח של מנזר בצלע הר.

או פתח של מערה.

מראה מרגש.

אייקון קיבל חיים משלו.

כל כך יפה.

המעשה, הדימוי, המקום.

* פורסם לראשונה בדה מרקר קפה ב 7.11.07


להשאיר תגובה

