להיות אתה ודי

סערה מתחוללת בחוץ, גשם, רוח, קר. מחכה להפוגה. כבר כמה ימים שאני בבית, מטפלת בבת שלי שחלתה בשפעת.

הנה הגיעה ההפוגה ואפשר לצאת אל הרחוב. חייבת לקנות משהו. לוקחת אותה איתי וגם את המצלמה, ראיתי גרפיטי שחייב צילום ופוסט.

במורד הרחוב נתקלתי בעבודה של החקיין של בנקסי. עכשיו כבר ברור שמדובר במישהו שרוצה להיות בנקסי הישראלי.

המקורות שלי בסצנת אמנות הרחוב אמרו לי כי הוא מצהיר על כך בפומבי.

על כך יש לומר , מדוע לא תהיה אתה עצמך ?

מדוע לרצות להיות מישהו אחר ?

העבודות יפות וממוקמות היטב. זאת למשל .

אומרים שהוא סטודנט לעיצוב. אולי.

מוכשר זה ברור.

יש לו פוטנציאל , רק צריך למצוא את הכיוון האישי שלו ונראה כי הוא בדרך הנכונה.

עדיין לא מספיק מיומן בהתזת הספריי. רואים את זה בצילום , הצבע לא אחיד.

אפשר לעשות תיקונים. וגם לחתום ! הגיע הזמן לחתום.

אני שמחה שהסצנה מתפתחת וגדלה. יש יוצרים חדשים, ואין שקט.

מחכה לראות עבודה חתומה של היוצר הזה.

היה שווה לצאת בסופה מן הבית. את מה שרציתי לצלם דווקא לא צילמתי, גם זמנו יגיע.

להשאיר תגובה

