צבע טרי

בשבוע שעבר קראתי את מה שכתבה הדס רשף על צבע טרי וסלון הדחויים האלטרנטיבי. למחרת יצאתי לסיבוב בשכונה וכרגיל נתקלתי בקיר.

קודם הטקסט………….

צבע טרי או לא ?

ואחריו מהצד השני מקבץ של עבודות.

התקבלתי לא התקבלתי

לא התקבלתי ? כן התקבלתי ?

מבחינתי התקבלת

לא משנה לי כלל אם היוצר התכוון לצבע טרי או לא, אולי בכלל אין קשר בין הטקסט לעבודות , אצלי זה התקשר מיד לצבע טרי וגרורותיו, וגם למה שכתבתי פה לפני כמה שבועות.

בגלל דברים כאלה אני אוהבת אמנות רחוב !!!!!

8 מחשבות על “צבע טרי

  1. אחת הגלריות הטובות בעיר – צריך רק להתבונן בקפידה …..
    חבל שלא שמת גם את הטקסט של העבודה העליונה – די קשה לקרוא

    • אתה כבר מכיר אותי……לא אוהבת להאכיל בכפית. תתאמץ….מקסימום תעלה לשם לרגל ותקרא.
      וגם אני לא אוהבת טקסטים ארוכים וזה היה מסרבל ומאריך לי את הפוסט ותמונה אחות טובה מאלף מילים. האעיון הכללי הובן ולי זה מספיק.
      ותודה שבאת והגבת !

  2. זה מקסים. זה נפלא. אמנות רחוב צריכה להישאר ברחוב שמקבל אותה בזרועות פתוחות וללא תנאי.

    • כשראיתי וצילמתי המוכרת בחנות הסמוכה צעקה "זה שלנו" והיה משמח לראות את הגאווה שלה, כאילו היא יצרה את זה.
      היא שמרה על העבודות שלא יורידו אותן מהקיר.

להשאיר תגובה

